Verseim vagy valami olyasmik :D Illés Mihály

2014. október 14. 01:10 - Mihi

Miért nincsen itt velem?

Esik az eső,s dübörög a csend,
Villog az ég ott fent.
Csak ülök és hallgatom a csendet,
Csak nézek előre meredten,
Gondolni semmire hirtelen,
Miért nincsen itt velem?

Miért kell a rétnek virágzó rózsaszál?
Miért kell nekem mi tova száll?
Miért kell hogy itt legyen?
Miért nincsen itt velem?

Robban az égen dörgő villám hada,
Rohan messze haladva,
Hozza ide mi kell nekem,
Miért nincsen itt velem?

Miért robban szét mi jó és szép?
Miért töri az álnok szét?
Miért hagyja nélkülem?
Miért nincsen itt velem?

Jöjjön vissza minden mi jó,
Minden mi jó,mi a való,
Ő az,ki kell nekem ,
Feküdjön mellettem,
Vele tejes az életem,
Miért nincsen itt velem?

Illés Mihály

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mihike.blog.hu/api/trackback/id/tr746788977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Verseim vagy valami olyasmik :D Illés Mihály
süti beállítások módosítása