Verseim vagy valami olyasmik :D Illés Mihály

2008. június 23. 00:33 - Mihi

Csak Neked!

Egyedül a sötétben,
Forgolódva csendesen,
Keresem azt,kit átkarolnék,
Csókolnék,bújnék,ölelgetnék.
De nem találom,
Mert most nincs velem.
Remélem hogy ez,csak egy rossz álom,
S ha kinyitom szemem,itt leszel velem.

Minden percben,Veled lennék,
Összebújva halkan súgnék,
Lágy szavakat,mik egyet mondanak,
Azt,mit szívben hordanak.
Szavakkal elmondani,talán nem lehet,
Csak érezni,s tán kimutatni lehet.
Rád gondolok,s nem mondhatok egyebet,
Csak hogy hiányzol,s Szeretlek!!!

Illés Mihály

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mihike.blog.hu/api/trackback/id/tr4534390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J.Emőke 2008.07.04. 08:37:22

Szió Misi!!!

Nagyon jók a verseid, ügyi vagy nagyon!!!

Mint mondtam már, nekem ez a kedvencem : nagyon szerelmes vers!!!
Imádom!!!

Puszi neked: Emi

Mihi 2008.07.04. 18:18:45

Szia Emi!:):):)

Köszi szépen!Neked legalább tetszik!De már nem vagyok azzal az illetővel akinek írtam!:( Ezt sztem tudod!De tényleg Köszi!!!

Neked is puszi!

Majd msnen!

Pusssz
Verseim vagy valami olyasmik :D Illés Mihály
süti beállítások módosítása